مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-15سياسي

«لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت» در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی، روز های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بر گزار می شود و موارد زیر در دستور هفته جاری قرار دارد: - لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دستور کار هفتگی مجلس قرار گرفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی، روز های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بر گزار می شود و موارد زیر در دستور هفته جاری قرار دارد:1- ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران ارجاع جلسه علنی.

2- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی- تخصصی اعاده شده از شورای نگهبان.

3- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل اعاده شده از شورای نگهبان.

4- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی اعاده شده از شورای نگهبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت» در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت

«لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت» در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت