مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-15دانش

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه که تا پیش از این از دوم تا 15 مهر ماه بود و پس از آن تا 22 مهر ماه 1401 تمدید شد، - مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه که تا پیش از این از دوم تا 15 مهر ماه بود و پس از آن تا 22 مهر ماه 1401 تمدید شد، با توجه به درخواست دانشگاه ها برای تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، برای دومین بار تا 6 آبان ماه 1401 تمدید شد.

کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه های، پیام نور و فرهنگیان می توانند ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه نامه سال 98 با مراجعه به سایت www.

portal.

saorg.

ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.

behdasht.

gov.

ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه نیز از 14 آبان تا 8 آذر صورت می گیرد و آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه سال 1401 در آذر ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه تمدید شد