مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-15پزشكي

قیمت پودر صدف خوراکی و خواص آن برای زیبایی


پودر صدف از جمله مواد غذایی می باشد که دارای خواص درمانی بسیار بالایی بوده که از صدف به دست آمده و از آن دسته مواد غذایی می باشد که دارای مقدار زیادی کلسیم است.

- بر اساس مطالبی که در قسمت قبلی اشاره نموده ایم، می توانیم متصور باشیم که پودر صدف خوراکی و صدف معدنی این قابلیت را دارد تا میزان آن را به عنوان یک ماده ای کاملاً مغذی و انرژی بخش مصرف نمایند.

پودر صدف اصفهان توزیع و پخش عمده انواع پودر صدف در شهر اصفهان انجام می شود، امروزه این محصول یکی از کاربردی ترین مواد به کار رفته درتغذیه طیور به حساب می آید، دستگاه گوارش پرندگان از دو بخش تشکیل شده است و پرندگانی همچون مرغ و خروس برای هضم غذای خود از سنگ ریزه استفاده می کنند و در بین دانه های خود مقداری سنگ ریزه نیز مصرف می کنند که این کار موجب هضم بهتره غذای آنها می گردد.

اما پرندگانی نظیر طوطی خورشیدی که سنگ ریره مصرف نمی کند هضم غذا برای شان دشوار بوده و از پودر صدف برای گوارش و هضم غذا استفاده می کنند، پودر صدف علاوه بر اینکه مواد مغذی مورد نیاز آنها را تامین می کنند حاوی موادی است که گوارش غذا را بهتر و سریعتر انجام می دهد.

استفاده از به صورت عمده می توانید فرمی را که در صفحه اصلی سایت ما قرار دارد تکمیل و برای ما ارسال کنید پس از ارسال فرم برای ما اولین مرحله انجام شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پودر صدف خوراکی و خواص آن برای زیبایی

قیمت پودر صدف خوراکی و خواص آن برای زیبایی