مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-15سياسي

ساخت 14 مدرسه شبانه روزی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز چند طرح عمرانی و زیربنایی از جمله مدرسه شبانه روزی برکت کلاهو در شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین از خوابگاه آماده افتتاح برکت خمینی شهر، ایستگاه پمپاژ شماره 1 تیدر و طرح های اشتغال بازدید به عمل آورد.

محمد ترکمانه در تشریح جزییات طرح های افتتاح شده گفت: مدرسه شبانه روزی برکت کلاهو 6 کلاس دارد و در زیربنایی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این مدرسه شبانه روزی، امکان اسکان و تحصیل برای دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی متوسطه روستا های محروم بشاگرد که امکان رفت و آمد روزانه را ندارند فراهم شده است.

ترکمانه خاطرنشان کرد: با ساخت مدرسه شبانه روزی 6 کلاسه کلاهو برای دانش آموزان مناطق اطراف امکان اسکان در طول هفته فراهم شده است تا بتوانند با خیال آسوده تحصیل کنند و آخر هفته را به نزد خانواده های خود بروند.

وی درباره فعالیت های بنیاد برکت در حوزه ساخت مدارس شبانه روزی توضیح داد: بنیاد ساخت 14 مدرسه شبانه روزی با 116 کلاس درس را در دستور کار دارد که تا به امروز 9 مدرسه را به بهره برداری رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 14 مدرسه شبانه روزی در کشور

ساخت 14 مدرسه شبانه روزی در کشور