مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-15سياسي

مرتضی طاهری: با دروغگویی که روی آتش اغتشاشات، بنزین می ریزد باید سخت برخورد کرد


مرتضی طاهری مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) گفت: در روزهای کنونی، عده ای با این اغتشاشات و دروغ پردازی ها کاسبی می کنند و به حسابشان پول می آید که باید با آنان سخت برخورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اغتشاشات اخیر برپایه یک دروغ در خصوص فوت مهسا امینی رخ داد و پس از آنان نقل دروغ های دیگر بر آتش آن افزود.

ماجرایی که بعد از مدتی هرکدام از این دروغ ها نقش بر آب شد و روسیاهی اش برای نقل کنندگان آن باقی ماند، اما با مسببین اصلی و دروغ گویان این غائله چه برخوردی باید کرد؟ با مرتضی طاهری مداح اهل بیت(ع) و رییس هیأت مدیره خانه مداحان برای رسیدن به پاسخ این سئوال، گفت وگویی داشتیم.

اغتشاشات اخیر رخ داد تا مانع اثربخشی اقدامات اقتصادی دولت شوند مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: حوادثی در روزهای گذشته در این کشور رخ داد که متاسفانه خسارت های مالی و جانی بر این کشور تحمیل کرد.

بسیاری از عزیزان خوب، خدمتگزار و پاک ما به شهادت رسیدند و عده ای هم که ارتباطی با این اغتشاشات نداشتند، بعضاً توسط عوامل اغتشاش مورد آسیب قرار گرفتند و جان باختند.

وی افزود: آمریکا و کشورهای غربی احساس کردند که بدون برجام، مشکلات اقتصادی ایران اسلامی در حال برطرف شدن است و دیپلماسی دولت آیت الله رییسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی طاهری: با دروغگویی که روی آتش اغتشاشات، بنزین می ریزد باید سخت برخورد کرد

مرتضی طاهری: با دروغگویی که روی آتش اغتشاشات، بنزین می ریزد باید سخت برخورد کرد