مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-15اجتماعي

توزیع 100 هزار جلد کتاب آموزشی و تخصصی در بین شهرداری های کشور


100 هزار جلد کتاب آموزشی و تخصصی در حوزه مبلمان و زیباسازی شهری با مشارکت شهرداری های تهران، اسلامشهر در بین شهرداری های کشور توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، آیین اهدای 100 هزار کتاب آموزشی و تخصصی در حوزه آموزش عمومی مبلمان و زیباسازی شهری بعداز ظهر امروز با حضور رییس سازمان دهیاریها و شهرداریهای وزارت کشور و شهرداران جمعی از شهرهای استان تهران در محل سالن اجتماعات شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

در این مراسم که کتب آموزشی و تخصصی در راستای ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی شهرداری ها در حوزه های مختلف شهری مانند مبلمان و زیباسازی، بازنمایی فضاهای شهری، کیفیت زندگی شهری، کارکردهای زیبایی در شهر، کلید واژه های زیباسازی شهری و پروژه های شهری و راهکارهای مدیریتی و مجموعه مقالات سمینار های بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات برای استفاده کارشناسان در شهرداری های کشور از سوی سازمان دهیاریها و شهرداری های وزارت کشور و با همکاری و مشارکت شهرداری های تهران و اسلامشهر تهیه شده به شهرداری های شهرهای مختلف کشور ارسال شد.

  مهدی جمالی نژاد رییس سازمان همیاری شهرداریها و دهیاری های کشور در این آیین اظهار کرد: اگر نهادهای عمومی غیردولتی مثل شهرداریها و شوراها وظیفه خود را درست و دلسوزانه انجام داده، اطلس نیازمندی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار جلد کتاب آموزشی و تخصصی در بین شهرداری های کشور

توزیع 100 هزار جلد کتاب آموزشی و تخصصی در بین شهرداری های کشور