مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-15فرهنگي

شاعر خوزستانی: دروغ پردازی، یکی از ابزار های جنگ رسانه ای است


یک شاعر خوزستانی درخصوص دروغ پردازی های اخیر گفت: یکی از ابزارهای جنگ رسانه ای، دروغ پردازی است و عبارت هایی چون تزویر، بزرگ نمایی و .

در سبد دروغ قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دروغ پردازی های اخیر غباری را روی حقیقت انداخته است که منجر به گمراهی برخی از معترضین شده است؛ طوری که دیگر نمی توان عنوان معترض را به آن ها داد.

مرتضی حیدری آل کثیر، شاعر خوزستانی و دوزبانه فارسی ـ عربی که آثاری چون خورشید در عبای تو پیچیده است در کارنامه دارد، نظر خود را در خصوص دروغ پراکنی های اخیر با خبرگزاری فارس در میان گذاشت.

یکی از ابزارهای جنگ رسانه ای همین دروغ پردازی است مرتضی حیدری آل کثیر، شاعر اظهار داشت: گاهی دروغی کاملاً باطل به زبان افراد جاری می شود که نیمی از آن دروغ و نیم دیگرش رنگی از واقعیت دارد تا باور پذیری بیشتری داشته باشد.

کسی که آشنایی با این فضا ندارد ممکن است گول این دروغ ها را بخورد و علیه یک نظام تحریک شود.

طبیعتاً افرادی که اعتراض دارند باید خط خودشان را جدا کنند وی در ادامه بیان کرد: وقتی شما فضای مجازی را بررسی می کنید افرادی خود را معترض می نامند.

البته ما هم نسبت به مسائلی اعتراض داریم و اگر من از امنیت و سیاست های خارجه نظام اسلامی دفاع می کنم به این معنی نیست که در ابعاد دیگر اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر خوزستانی: دروغ پردازی، یکی از ابزار های جنگ رسانه ای است

شاعر خوزستانی: دروغ پردازی، یکی از ابزار های جنگ رسانه ای است