مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 18:172022-10-15اقتصادي

اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها را می طلبد


طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاههای دولتی موظفند که وظایف خود را در قبال اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن انجام دهند و تا همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها صورت نپذیرد این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: 140 هزار نفر در استان فارس واجد شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد 54 درصد واجدین شرایط واگذاری معادل 75 هزار نفر مربوط به شهر جدید صدرا است.

محمود رضا طالبان افزود: 24 درصد متقاضیان تایی نهایی شده طرح نهضت ملی در استان فارس که معادل 33 هزار نفر می شوند مربوط به کسانی است که در شهرها زیر 100 هزار نفر زندگی می کنند و در این شهرها متقاضی دریافت مسکن هستند که راه و شهرسازی فارس موظف است زمین را در این شهرها تامین و برای ساخت در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

وی خاطر نشان ساخت: تاکنون زمین بیش از 21 هزار واحد در شهرهای زیر 100هزار نفر تأمین و تحویل بنیاد شده است و بنیاد مسکن عملیات اجرایی تعدادی از این واحدها را آغاز کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: 22 درصد واجدین شرایط نیز در شهرهای بالای 100 هزار نفر و شهر شیراز که حدوداً 31 هزار نفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها را می طلبد

اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها را می طلبد