مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-15سياسي

رقابت 80 مددجوی استان سمنان در مسابقات قرآن زندانیان


در نخستین مرحله از مسابقات قرآنی مددجویان زندان های استان سمنان بیش از 80 زندانی با هم رقابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی، معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات قرآنی در زندان ها سبب تغییر روحیه، رفتار و اصلاح زندانیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما با برگزاری کلاس های قرآن و مسابقات، زندانیان را به سوی احکام الهی سوق می دهیم، افزود: هر ساله مسابقات قرآن در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان با اشاره به برگزاری نخستین مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در این استان، بیان کرد: نخستین مرحله با حضور 80 مددجو به صورت شهرستانی برگزار شده است.

قدرتی با بیان اینکه این مسابقات در 6 رشته برگزار شده است، تصریح کرد: مددجویان در رشته های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، قرائت قرآن، اذان، روخوانی و حفظ قرآن کریم با هم به رقابت پرداخته اند.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 20 مددجو خانم و 60 مددجو مرد شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شده است و در آینده مسابقات استانی آن نیز برای برگزیدگان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 80 مددجوی استان سمنان در مسابقات قرآن زندانیان

رقابت 80 مددجوی استان سمنان در مسابقات قرآن زندانیان