مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-15فرهنگي

قصه گویی هنری مغفول، پرفایده و کم هزینه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هنر قصه گویی بر رشد شخصیت، منش، فضیلت های اخلاقی و رفتار کودک و نوجوان تأثیر زیادی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، 13 قصه گو در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی چهارمحال و بختیاری به مرحله منطقه ای راه یافتند.

حجت الله آسمند، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی گفت: هنر قصه گویی یکی از 62 فعالیت متنوع کانون است که توسط مربیان توانمند و اعضای کانون در سطح کتابخانه های این سازمان به نمایش گذاشته می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به علاقه زیاد پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و والدین به هنر قصه گویی در گذشته، اظهار کرد: این هنر کم هزینه و پرفایده بوده و باید در حال حاضر نیز مورد توجه معلمان، مربیان و والدین قرار بگیرد تا بتوان اصول تربیتی را از این طریق آموزش داد.

آسمند با اشاره به اینکه هنر قصه گویی بر رشد شخصیت، منش، فضیلت های اخلاقی و رفتار تأثیر زیادی دارد، بیان داشت: نتایج پژوهش های علمی نشان می دهد به وسیله قصه می توان مهارت های شنیداری، گفتاری و رفتاری کودک و نوجوان را شکل داد و به رشد فکری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گویی هنری مغفول، پرفایده و کم هزینه

قصه گویی هنری مغفول، پرفایده و کم هزینه