مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 23:172022-10-15سياسي

یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه است/دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است


مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدایی در کشور بوده که از اهداف وزارت خانه ایجاد وحدت و همبستگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: سفر به استان ها در مجموعه با مطالعه و برنامه  است و طی این سفرها نقاط ضعف با همفکری و هم اندیشی قوت می یابد.

وی ادامه داد: در کشور  14 هزار کیلومتر مسیر ریلی، 300هزار راههای مواصلاتی وجود دارد بایستی برای مرتفع ساختن مشکلات کارهای اساسی انجام شود.

وی ادامه داد: در مجموعه های وزارتخانه ها اولین مجموعه ای هستیم که به طور سلسله وار همایش ایثارگران را تشکیل می دهیم و از مطالبات رهبری ترویج فرهنگ ایثارگری و  جهاد در سطح جامعه است.

مرادنیان عنوان کرد: دشمن به دنبال جدایی های و تفرقه افکنی در کشور است و یکی از برنامه های اساسی وزارتخانه ایجاد وحدت و همبستگی ها است و در این سفر با خانواده های شهدای اهل تسنن،ارامنه ، شهدای مدافعان حرم دیدار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه امروزی است عنوان کرد: دیدار با خانواده های ایثارگران و خانواده های شهدا باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه است/دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است

یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه است/دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است