مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 07:572022-10-16سياسي

تروریست‎ها را در پشت مرز ها تحمل نمی کنیم


اینکه سه هزار نیروی مسلح پشت دیوار مرز ما مرکز ساخت بمب داشته باشند ، به هیچ عنوان برای ما قابل تحمل نیست و با آن ها مقابله می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد کل نیرو های مسلح در مورد وضعیت گروه های تروریستی در شمالغرب کشور گفت: این یک موضوع قدیمی است، این گروه ها از ابتدای انقلاب اسلامی با کمک آمریکا و سایر دشمنان در اقلیم شمال عراق لانه کردند، اما در چند سال اخیر با حمایت آمریکا، مقر های آنان تبدیل به یک مجموعه ای علیه امنیت ملی ما شد.

سرلشکر باقری افزود: ما چند نمونه داشتیم که اسراییل از بین این ها نفراتی را انتخاب می کردند و بعد آموزش می دادند و بعد آن ها داخل کشور ما می آمدند و ترور و کار های ضد امنیتی انجام می دادند و از این ها به عنوان تروریست اجاره ای استفاده می کردند.

به نوعی این ها مقر های صهیونیست ها بود که یک نمونه از این مقر ها در اربیل توسط نیروی هوافضای سپاه مورد حمله قرار گرفت.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح ادامه داد: طی این سال ها مدام به اقلیم کردستان عراق تذکر دادیم و گفتیم این رسم همسایگی نیست که ما این همه به ملت عراق خدمت کنیم و بعد شما به این ها اجازه ایجاد مقر نظامی و رسانه می دهید، بار ها به ما قول دادند که جلوی اقدامات گروهک های تروریستی را بگیرند ، اما عمل نکردند ، بنابراین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست‎ها را در پشت مرز ها تحمل نمی کنیم

تروریست‎ها را در پشت مرز ها تحمل نمی کنیم