مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-16اقتصادي

بیش از 11 هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاه امسال تمدید شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 11 هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

- فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: کارت هوشمند راننده را می توان کارتی با ضریب امنیت مطلوب دانست و در این کارت  تمام اطلاعات رانندگان را ثبت می شود، از مزایای این کارت می توان امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت های جعلی و گردش کار تقلبی و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان را برشمرد.

وی تصریح کرد: به لطف ذخیره سازی و اشتراک گذاری الکتریکی اطلاعات، کارت هوشمند رانندگان از مزایا و قابلیت های همچون؛ شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تقلبی و تکراری، ایجاد گردش کار آنلاین، سهولت در صدور بارنامه، ثبت تخلفات راننده، سیستم نوبت دهی در پایانه ها برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار و 508 کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11 هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاه امسال تمدید شد

بیش از 11 هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاه امسال تمدید شد