مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-16سياسي

اولویت امروز شهرداری کرج، پروژه قطارشهری است


سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در پروژه قطار شهری گفت: با حمایت استاندار البرز و پیگیری اعضای شورای شهر، می توانیم گام به گام به بهره برداری از این پروژه اولویت دار نزدیک شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج مهرداد کیانی، سرپرست شهرداری کرج، در بازدید از پروژه خط 2 قطار شهری کرج که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران این سازمان انجام شد، با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در این پروژه، گفت: با حمایت استاندار البرز و شورای شهر کرج می توانیم گام به گام به بهره برداری از این پروژه اولویت دار نزدیک شویم تا مردم بتوانند از خدمات سیستم حمل و نقل عمومی سریع استفاده کنند.

  وی ضمن قدردانی پیگیری شورای ششم برای تکمیل قطار شهری کرج، افزود: امید است با تسریع در روند تکمیل این پروژه، در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر رسیدن تلاش همکاران در مجموعه مدیریت شهری باشیم.

در ادامه این بازدید، خلیل کوزه کنانی، سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری کرج هم گزارش کاملی از روند پیشرفت و اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه ریزی های انجام شده جهت راه اندازی فاز نخست پروژه خط 2 ارائه کرد.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امروز شهرداری کرج، پروژه قطارشهری است

اولویت امروز شهرداری کرج، پروژه قطارشهری است