مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-16فناوري

سرعت وای فای 6 چقدر است؟


یکی از تکنولوژی های جدید در حوزه اینترنت، نسل ششم وای فای است که در ساده ترین تعریف اتصال و انتقال داده به طور همزمان بین چندین دستگاه را فراهم می کند و این کار باعث افزایش سرعت و کیفیت همه کاربران در محیطی یکسان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زمانی دسترسی به اینترنت خانگی به شدت وابسته به اتصال های سیمی بود و تنها یک رایانه می توانست در یک زمان آنلاین شود یا تنها دانلود یک ترک Mp3 یک ساعت به طول می انجامید و بقیه نمی توانستند هم زمان از خط تلفن هم استفاده کنند.

به این مثال فکر کنید، در یک خانه، یکی از اعضای خانواده در حال تماشای آنلاین فیلم یا سریال است درحالی که فرزندان به صورت آنلاین با کنسول های خود بازی می کنند و شخص دیگری در حال برقراری تماس تصویری است و مجموعه ای از ابزارهای هوشمند مانند سنسورهای دما، روشنایی، قفل در و غیره باید همیشه به اینترنت متصل باشند.

در وای فای 6 همه این اتصالات در لحظه در بالاترین حد کیفیت و سرعت موجود قرار دارد چیزی که در وای فای 6 اهمیت دارد این است که حتی با اتصال ده ها دستگاه به یک روتر، همان سرعت و کیفیت امروز برای هر دستگاه حفظ شود.

وای فای 6 Wi-Fi 6 نسل بعدی تکنولوژی Wi-Fi است که همچنان همان کار قبلی یعنی اتصال دستگاه های مختلف به اینترنت را انجام می دهد اما تفاوت آن اضافه شدن فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وای فای 6 چقدر است؟

سرعت وای فای 6 چقدر است؟