مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-16سياسي

کشور باید از گارد باز در حوزه اقتصاد عبور کند/لزوم تلاش برای تزریق نشاط به جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با تاکید بر مسؤولیت همگانی در ساختار جهانی از آغاز شکل گیری آن اشاره و تصریح کرد: واقعیت این است که نظام سلطه همه همت خود را برای ضربه استقلال کشور به کار گرفته و هر جا که گارد ما باز بوده موفق عمل کرده است.

وی بر لزوم تلاش برای تزریق نشاط به جامعه تاکید کرد و گفت: طی یکسال اخیر اتفاقات مهمی در کشور و استان روی داده که تزریق مالیات بر ارزش افزوده در امور عمران شهری، ایجاد بازار موازی برای کنترل تورم، پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان پول گندم به کشاورزان و .

از جمله این اقدامات است.

افشارچی با تاکید بر تکان خوردن ضریب جینی استان با توجه به اقدامات انجام شده افزود: با اقدامات کنترلی انجام شده، رتبه دوم است و در تورم به 21 رسیده و با همت دهیاری ها و همراهی مسؤولان اقدامات عمرانی قابل توجهی در سطح روستاها انجام شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر کم بودن اقدامات انجام شده در مقایسه با شان مردم و مشکلات گفت: برای کاهش مشکلات باید با هم صحبت کرده و برای سرعت گرفتن اقدامات امید بخش برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد یکی از حوزه هایی است که گارد ما باز است و دشمن در این بخش فعالیت می کند، بنابراین باید از گارد باز این حوزه عبور کنیم افشارچی به اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور باید از گارد باز در حوزه اقتصاد عبور کند/لزوم تلاش برای تزریق نشاط به جامعه

کشور باید از گارد باز در حوزه اقتصاد عبور کند/لزوم تلاش برای تزریق نشاط به جامعه