مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-16اقتصادي

طرح خدمت در منطقه 2 کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام ان خبر گفت: طرح راه خدمت با اهداف 5 گانه بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، - شهردار منطقه 2 گفت: طرح خدمت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء سطح نگهداشت شهر در محلات با بسیج نیرو های اجرایی به مدت یک هفته در نواحی 9 گانه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام ان خبر گفت: طرح راه خدمت با اهداف 5 گانه بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهرو ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح همه حوزه ها و نواحی 9 گانه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی نسبت به حل معضلات شهری منطقه اقدام می کنند.

صالحی با تاکید بر رعایت دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات گفت: تلاش می شود در این طرح سطح کیفیت خدمات رسانی ارتقا و رضایتمندی حداکثری شهروندان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خدمت در منطقه 2 کلید خورد

طرح خدمت در منطقه 2 کلید خورد