مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-16ورزشي

هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای زنجان رتبه 3 کشوری را دارد


رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از هیأت های سطح کشور در سال 1400 گفت: هیأت ورزش بیماران خاص استان زنجان در این ارزیابی صورت گرفته حائز رتبه سوم کشوری شد که در تلاش هستیم با گروه بندی ورزشکاران به تناسب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی در مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا که با حضور ریاست فدراسیون ورویسای هیات های ورزشی استان ها و همزمان با مسابقات کشوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات حضوری پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا در برگزاری مسابقات اظهار کرد: متأسفانه در ایام کرونا شاهد از دست دادن بسیاری از ورزشکاران این هیأت بودیم که جایشان در این مسابقات خالی است .

   رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان با اشاره به فعالیت و ریاست دو دوره چهار ساله در این هیأت در استان خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد ورزشکاران سازمان یافته از 50 نفر به 337 نفر افزایش پیدا کرده است.

  وی همچنین از افزایش تعداد قهرمانان مدال آور در این استان از 10 نفر به 80 قهرمان خبر داد و گفت : از این تعداد  17 ورزشکار عضو تیم ملی هستند.

  وی با اشاره به کسب سه کاپ قهرمانی و کسب رتبه های دوم در سال های 96 و97 و کسب رتبه سوم درسال 98 توسط ورزشکاران این هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای زنجان رتبه 3 کشوری را دارد

هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای زنجان رتبه 3 کشوری را دارد