مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-16دانش

چاپ مقاله دانشگاه علم و صنعت در مجله معتبر دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرزاد جوانشیر و علی ملکی عضو هیئت علمی دانشکده شیمی با همکاری چندین تن از پژوهشگران داخلی موفق به انتشار و چاپ مقاله ای در سال 2022 با عنوان «کاربرد نانومواد رسانای بر پایه کربن» در ژورنال بین المللی Chemical Engineering Journal شده اند.

- دو عضو هیئت علمی دانشکده شیمی با همکاری چندین تن از پژوهشگران داخلی موفق به انتشار و چاپ مقاله ای در سال 2022 با عنوان کاربرد نانومواد رسانای بر پایه کربن در ژورنال بین المللی Chemical Engineering Journal شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرزاد جوانشیر و علی ملکی عضو هیئت علمی دانشکده شیمی با همکاری چندین تن از پژوهشگران داخلی موفق به انتشار و چاپ مقاله ای در سال 2022 با عنوان کاربرد نانومواد رسانای بر پایه کربن در ژورنال بین المللی Chemical Engineering Journal شده اند.

این مقاله با عنوان Applications of carbon-based conductive nanomaterials in biosensors در مجله Chemical Engineering Journal با ضریب تاثیر 16.

74 منتشر شده است.

این مجله که توسط انتشارات الزویر (Elsevier) منتشر می شود، بر پنج جنبه مهندسی شیمی تمرکز دارد: کاتالیز، مهندسی واکنش شیمیایی، مهندسی شیمی محیطی، علم و مهندسی سبز و پایدار، و مواد جدید.

با توجه به ویژگی های فیزیکوشیمیایی و زیستی نانومواد بر پایه کربن و مشتقات فراوان آنها، این مواد بهترین و اولین انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ مقاله دانشگاه علم و صنعت در مجله معتبر دنیا

چاپ مقاله دانشگاه علم و صنعت در مجله معتبر دنیا