مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-16اقتصادي

صنعت نفت با بهره گیری از توان دانش بنیان ها به شکوفایی می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اهداف شرکت های دانش بنیان در راستای هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در .

- شرکت های دانش بنیان اکنون به جایگاهی رسیده اند که می توانند مهم ترین نیاز های صنایع بزرگ از جمله صنعت نفت را تأمین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اهداف شرکت های دانش بنیان در راستای هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزار است.

شرکت های دانش بنیان به حوزه های مختلفی ورود کرده اند و باعث توسعه و رشد آن حوزه ها شده اند، در حوزه نفت تاکنون در زمینه کاهش واردات مرتبط با نیاز های صنعت برای ساخت کالا اتفاقات خوبی رقم خورده است.

در صنعت نفت نگاهی نو در حال جایگزین شدن با دیدگاه قبلی است که در ها را به روی نوآوری داخلی باز می کند.

در این فرهنگ جدید، از تجهیزات و نوآوری های ایران ساخت، روش های نو و فناوری های پیشرفته برای رفع نیاز های صنعت نفت استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت با بهره گیری از توان دانش بنیان ها به شکوفایی می رسد

صنعت نفت با بهره گیری از توان دانش بنیان ها به شکوفایی می رسد