مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-16دانش

پذیرش 48 دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه ایلام


مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: 48 نفر در مقطع دکتری پذیرش شده اند که اکنون تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در حال حضور در کلاس های درسی هستند.

- طاهره افشار مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در برخی از گرایش رشته های تحصیلی استقبال دانشجویان بیش از سایر رشته ها بوده است که در این زمینه می طلبد دانشگاه نسبت به شناسایی و راه اندازی رشته های جدید کاربردی و پر طرفدار اقدام کند تا در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم.

وی افزود: در مجموع بیش از نیمی از ثبت نام شدگان دوره های تحصیلات تکمیلی را خانم ها تشکیل داده اند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بیان کرد: 48 نفر در مقطع دکتری پذیرش شده اند که اکنون تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در حال حضور در کلاس های درسی هستند.

افشار گفت: 528 دانشجوی دوره های تحصیلات تکمیلی، شامل 480 دانشجو کارشناسی ارشد و 48 دانشجو دکتری در سال تحصیلی 1402_1401 در دانشگاه ایلام پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از مجموع 480 نفر دانشجویی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند، دانشکده ادبیات و علوم انسانی 188 نفر، دانشکده علوم پایه 48 نفر، دانشکده کشاورزی 64 نفر، دانشکده فنی و مهندسی 80 نفر، دانشکده الهیات و معارف اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 48 دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه ایلام

پذیرش 48 دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه ایلام