مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-16اقتصادي

میزان ضریب نفوذ گاز در روستاهای ایلام به 99 درصد می رسد


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: میزان ضریب نفوذ گاز در روستاها به 99 درصد می رسد که تقریبا پرونده گاز رسانی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

- استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری تعداد قابل توجهی از مناطق روستایی استان گازدار خواهند شد که با اتمام این پروژه ها، میزان ضریب نفوذ گاز در روستاها به 99 درصد می رسد که تقریبا پرونده گاز رسانی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

وی با عنوان این موضوع که روستاهای استان که دارای قابلیت گاز رسانی هستند در کمترین زمان ممکن از نعمت گاز برخوردار می شوند افزود: تا کنون 5 هزار و 424 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: ضریب نفوذ گاز رسانی در مناطق شهری و روستایی ایلام بالاتر از میانگین کشوری است به طوری که صد درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز تصریح کرد: در حال حاضر 26 شهر و 523 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار، 39 روستای دیگر در دست اجرا، 31 روستا در برنامه آتی و 35 روستای دیگر استان فاقد توجیه گاز رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ضریب نفوذ گاز در روستاهای ایلام به 99 درصد می رسد

میزان ضریب نفوذ گاز در روستاهای ایلام به 99 درصد می رسد