مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-16بين الملل

استقبال ماکرون از توافق لبنان و اسراییل بر سر مرزهای دریایی


در بیانیه کاخ الیزه با تاکید بر اینکه این توافق به ثبات خاورمیانه و امنیت اسراییل و لبنان کمک خواهد کرد، آمده است: «این اقدام بدون شک گامی مهم در راستای صلح بیشتر برای اسراییل، - در بیانیه کاخ الیزه با تاکید بر اینکه این توافق به ثبات خاورمیانه و امنیت اسراییل و لبنان کمک خواهد کرد، آمده است: این اقدام بدون شک گامی مهم در راستای صلح بیشتر برای اسراییل، لبنان و همه کشورها و ملت های منطقه است .

رییس جمهوری فرانسه از توافق ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و اسراییل استقبال کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون ، رییس جمهوری این کشور توافق ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و اسراییل را تاریخی توصیف کرد و آن را گامی مهم در مسیر حرکت به سمت صلح بیشتر در منطقه برشمرد.

  بر اساس گزارش ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون توافق درباره حل و فصل اختلافات دریایی را به یاییر لاپید ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و میشل عون و نجیب میقاتی ، رییس جمهور و نخست وزیر لبنان تبریک گفت.

  در بیانیه کاخ الیزه با تاکید بر اینکه این توافق به ثبات خاورمیانه و امنیت اسراییل و لبنان کمک خواهد کرد، آمده است: این اقدام بدون شک گامی مهم در راستای صلح بیشتر برای اسراییل، لبنان و همه کشورها و ملت های منطقه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ماکرون از توافق لبنان و اسراییل بر سر مرزهای دریایی

استقبال ماکرون از توافق لبنان و اسراییل بر سر مرزهای دریایی