مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-16اجتماعي

بارش باران در این 5 استان


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در پنج استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان ها و کاهش دما در نوار شمالی کشور تا سه شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا ظهر فردا (24 تا 25 مهرماه) در گیلان، غرب مازندران، شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و بخش هایی از اردبیل بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه (25 و 26 مهرماه) به تدریج گستره بارش ها به استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز کشیده می شود و با تقویت جریانات شمالی، بارش در استان های ساحلی خزر تشدید شده و دریای خرز مواج و متلاطم خواهد بود.

چهارشنبه(27 مهرماه) نیز در مناطق ذکر شده بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه و دوشنبه(24 و 25 مهرماه) برای جنوب شرق و نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شرقی کشور، شمال اصفهان و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در این 5 استان

بارش باران در این 5 استان