مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-16سياسي

دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است/قاتل شهید بامدی عضو کومله بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه کردستان که در چند روز پیش در جریان اغتشاشات سنندج به شهادت رسید، در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی خداوند متعال اراده کرده جلو ببرد و این قطار همیشه در حرکت باشد تا به نظام واحد جهانی و تمدن بزرگ اسلامی متصل شود.

وی با بیان اینکه ما هم در درون این قطار باشیم یا نباشیم این انقلاب راه خود را می رود، گفت: این نکته بسیار جالب است که دشمنان ما تصور می کنند که اگر چند صد نفر بیرون آمدند و دو تا سطل اشغال را آتش زدند، برای انقلاب اتفاقی می افتد.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما در فتنه 88 آمدید همه جور محاسبات انجام دادید و سفارتخانه های مختلف همه به مرکز طرح ریزی شما علیه انقلاب تبدیل شد و از نفوذی ها هم استفاده کردید و گفتید اگر ما حلقه اتصال بین امت و ولایت را بزنیم قطعا این انقلاب دچار فروپاشی می شود حتی خواص را هم زدید اما هیچ غلطی نتوانستید بکنید و نخواهید توانست.

وی اضافه کرد: اگر امروز قرار باشد این نظام مقتدر و قوی به فرموده رفتند و حتی شاهپور بختیار هم به آنها پیوست و گفتنه بودند که اگر صدام پشتیبانی بکند 4 روزه اهواز و 7 روزه تهران را می گیریم و بعد اعلام حکومت پهلوی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است/قاتل شهید بامدی عضو کومله بود

دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است/قاتل شهید بامدی عضو کومله بود