مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-16اجتماعي

نقاط حادثه خیز جاده فرخشهر_دستگرد اصلاح می شود


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات خط کشی محور فرخشهر به دستگرد امامزاده انجام شده و علائم راهنمایی و رانندگی در حال نصب است و تا قبل از شروع فصل سرما این نقاط حادثه خیز اصلاح می شوند.

- احمدرضا حاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: عمده تصادف هایی که در محور فرخشهر به دستگرد امامزاده رخ می دهد به دلیل سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلوست.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عملیات خط کشی این محور انجام شده و علائم راهنمایی و رانندگی در حال نصب در چهار نقطه مشخص شده است تا قبل از شروع فصل سرما این نقاط حادثه خیز اصلاح شود.

سرقت علائم راهنمایی رانندگی در این محور مشکل ساز شده وی اظهار داشت: متاسفانه سرقت علائم در این محور زیاد است و علائم یک ماه پس از نصب سرقت می شوند که مردم در صورت مشاهده با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.

حاتمی در خصوص پیچ گردنه کت تصریح کرد: در این گردنه محدودیت سرعت مشخص است اما سرعت مجاز رعایت نمی شود که برای رفع مشکل این جاده به محض تامین اعتبار جاده های فرعی و روستایی این پیچ اصلاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز جاده فرخشهر_دستگرد اصلاح می شود

نقاط حادثه خیز جاده فرخشهر_دستگرد اصلاح می شود