مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-16پزشكي

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای سالمندان اسدآباد


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای سالمندان اسدآباد در هفته به نام آنها خبر داد.

- بابک صفرزاده؛ معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس از اقدامات صورت گرفته در هفته ملی سالمند در اسدآباد سخن گفت و اظهار کرد: در این هفته افزایش پوشش واکسیناسیون سالمندان در پایگاه ها و خانه های بهداشت توسط مراقبان و بهورزان مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به برپایی غرفه خدمات سالمندی در مسجد امام رضا(ع)  اسدآباد و ارائه خدمات به سالمندان از قبیل اندازه گیری فشارخون، توزیع مکمل، توزیع بروشور و پمفلت و آموزش و مشاوره به آنها گفت: افزایش پوشش مراقبت افسردگی سالمندان در مراکز ارائه دهنده خدمت توسط واحد سلامت روان از دیگر اقدامات است.

 معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ویزیت رایگان سالمندان در مراکز خدمات جامع سلامت اشاره کرد و افزود: در این هفته کارگاه شیوه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ویزیت و کشیدن دندان رایگان برای سالمندان انجام شد عنوان کرد: هماهنگی با بنیاد شهید برای تکریم سالمندان خانواده های معظم شهیدان و برپایی غرفه سالمندان در سه شنبه بازار و ارائه خدمات به این قشر از دیگر اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای سالمندان اسدآباد

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای سالمندان اسدآباد