مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-16سياسي

لاشکی: با اجرای رتبه بندی معلمان، نیازمند افزایش بودجه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با مسئولین و روسای آموزش و پرورش مناطق استان فارس گفت: - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه بندی همچنان نیازمند افزایش بودجه آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با مسئولین و روسای آموزش و پرورش مناطق استان فارس گفت: نمایندگان مجلس باید قوانین را به گونه‎ای تنظیم و از ابزار نظارتی خود به گونه ای استفاده کنند که سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش همکاری حداکثری کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس که در این سفر، اعضای کمیسیون را همراهی می‎کرد با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن برنامه هفتم توسعه گفت: ضرورت دارد تا نمایندگان در برنامه هفتم جایگاه آموزش و پرورش را به طور مناسبی ببینند و احکام مناسبی در این برنامه برای نظام تعلیم و تربیت لحاظ شود.

احمدی لاشکی گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاشکی: با اجرای رتبه بندی معلمان، نیازمند افزایش بودجه هستیم

لاشکی: با اجرای رتبه بندی معلمان، نیازمند افزایش بودجه هستیم