مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-16سياسي

ایران همانند دنیا نیازمند ساماندهی فضای مجازی است


خلیل بهروزی فر، عضو کمیسیون اجتماعی در حوزه فضای مجازی، گفت: پارلمان ترکیه اخیراً قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن انتشار هرگونه اطلاعات یا اتهامات غلط در فضای مجازی با در نظر گرفتن مجازاتی نظیر حبس مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی در کشور، گفت: امروزه بیش ازپیش نیازمند طراحی و تصویب قانون جامع مدیریت فضای مجازی در کشور هستیم.

بهروزی فر با تصریح بر اینکه مدیریت فضای مجازی به معنای اعمال محدودیت برای مردم و فعالان آن نیست، افزود: نظام مند کردن و قانونمند کردن الزامات در فضای مجازی از اولویت های کشور در ساماندهی و مدیریت فضای سایبری است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بر ضرورت تقویت اینترنت و پلتفرم های داخلی تأکید کرد و گفت: با تقویت اینترنت و پیام رسان های داخلی علاوه بر توسعه امنیت مجازی، شاهد توسعه کسب وکارها خواهیم بود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، مدیریت فضای مجازی را شیوه ای متداول در تمام دنیا برشمرد و گفت: اینکه برخی ها تصور می کنند با ساماندهی و مدیریت فضای مجازی فیلترینگ و یا تضعیف اینترنت مدنظر است؛ صحت ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه ایران نیز همچون تمام دنیا نیازمند ساماندهی فضای مجازی است، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همانند دنیا نیازمند ساماندهی فضای مجازی است

ایران همانند دنیا نیازمند ساماندهی فضای مجازی است