مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-16سياسي

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد از طرح نهضت ملی را احداث می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ظهر امروز در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس در مجتمع مسکونی بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت جهادی، انقلابی و مردمی در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بوده و بنیاد مسکن در کنار دولت آمادگی دارد تا در این طرح به دولت کمک کند.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پروژه 96 واحدی طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی در شهرک بهارستان انجام شد، پیشرفت پروژه در طول مدت زمان 18 ماه بسیار خوب بوده و در عین سرعت عمل کار، کیفیت، مسائل فنی و نظارت برآن بخوبی در حال انجام است.

مسئول نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: تهیه زمین یکی از زیرساخت های اولیه و مهم در احداث طرح نهضت ملی مسکن بوده و اگر این زیرساخت فراهم شود پروژه ها در مدت زمان مناسب به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: شاید در سال نخست به آنچه در حداث طرح نهضت ملی گفته شده عمل نشود اما مطمئنا بعد از رفع مشکلات این حوزه به ویژه تهیه زمین پیشرفت کار در سال های آتی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: در قانون جهش تولید ملی مسکن دولت موظف است طی چهار سال مسئولیت خود در کشور سالانه یک میلیون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد از طرح نهضت ملی را احداث می کند

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد از طرح نهضت ملی را احداث می کند