یک خسارت دیگر پس از قطعی اینترنت ایران/ اعتماد به فضای تبلیغات آنلاین از بین می رودتپسل با تاکید بر اینکه این آژانس تبلیغاتی به عنوان پارتنر کافه بازار در سرویس سرچ ادز، اعلام کرد شاهد ریزش این عدد در مجموعه خودشان هستند که نشان دهنده بی اعتمادی تبلیغ دهندگان به تمام سرویس های دیجیتال است. - تپسل با تاکید بر اینکه این آژانس تبلیغاتی به عنوان پارتنر کافه بازار در سرویس سرچ ادز، اعلام کرد شاهد ریزش این عدد در مجموعه خودشان هستند که نشان دهنده بی اعتمادی تبلیغ دهندگان به تمام سرویس های دیجیتال است. دیجیاتو نوشت: تپسل با انتشار گزارشی از اثرات قطعی و اختلال اینترنت در مهرماه با بیان اینکه 53 درصد از کمپین های تبلیغاتی در زمان اختلال اینترنت در مهرماه کاهش پیدا کرده، از کاهش 10 درصدی بازدید تبلیغات در وبسایت های بزرگ، کاهش 30 درصدی بازدید سایت های کوچک و همچنین کاهش 95 درصدی هزینه کرد تبلیغ دهندگان در کمپین های تبلیغاتی خبر داد. این گزارش با اشاره به اینکه مساله اینترنت غیرمعمولی دیگر مسئله سرعت و ضریب نفوذ و آمارهای جذاب و مقایسه ای با سایر نقاط جهان نیست، اعلام کرده روزمره نزدیک به 70 درصد کاربران اینترنت در ایران با جریان مشکلات اینترنت مواجه هستند که عضو شبکه های اجتماعی هستند و 10 میلیون نفر به کمک شبکه های اجتماعی ارتزاق می کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |