مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-16سياسي

استاندار هرمزگان: بنادر خرد را برای انتفاع صیادها لایروبی می کنیم


در خصوص بنادر خرد هم قرار است در قالب یک بسته تعریف شده بحث لایروبی را انجام دهیم، در این بنادر خرد هزاران صیاد منتفع هستند که با انجام لایروبی احیا خواهند شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی ظهر امروز در دیدار با صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: قبلا دریا بیشتر در نقش تجاری دیده می شد و الان دریا در خدمت تفریح و آرامش مردم نقش خود را ایفا می کند و بر همین مبنا دو موضوع زیرساخت های بندری و تجاری و زیرساخت های تفریحی در توسعه دریامحور در دستور کار قرار گرفته است.

دوستی با اشاره به امضای تفاهمنامه در حوزه بنادر و گردشگری استان در دو هفته گذشته گفت: در این تفاهم نامه، دونقطه در بندرعباس و یک نقطه در جزیره هرمز مشخص شده که در مجموع یک مسیر را برای تردد شناورها و تفریحات دریایی تشکیل خواهند داد.

به گفته دوستی، باتوجه به پیگیری های سازمان بنادر و دریانوردی گام بعدی برای عملیاتی شدن این تفاهمنامه انجام شده و کار با سرعت بسیار خوبی درحال پیگیری است، طبق صحبت های انجام شده بخشی از عملیات اجرایی آن تا آبان ماه شروع خواهد شد.

باید بنادر شرقی هرمزگان را تجاری و ترانزیتی کنیم دوستی با اشاره به اینکه برخی از بنادر مخصوصا در حوزه شرق استان رویه های ملوانی داشتند، تاکید کرد: با رویه خرد در حوزه اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: بنادر خرد را برای انتفاع صیادها لایروبی می کنیم

استاندار هرمزگان: بنادر خرد را برای انتفاع صیادها لایروبی می کنیم