مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-16اقتصادي

بخش مراقبت های ویژه نوزادان در جنوب غرب اصفهان راه اندازی شد


بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهدای لنجان که به همت خیران نیک اندیش این شهرستان بازسازی شده، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، محمد سوداوی رییس بیمارستان شهدای لنجان با اشاره به اهمیت و ضرورت راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهدای لنجان اظهار داشت: بخش NICU این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان به همت خیران  بهسازی و با هزینه بالغ بر 15 میلیارد تومان به وسیله اعتبارات وزارت بهداشت تجهیز شده است.

وی افزود: این بخش مجهز به 12 تخت مراقبت ویژه است که در راستای جوانی جمعیت و خدمت رسانی بیشتر به مردم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفته و جمعیت یک میلیون نفری جنوب غرب استان اصفهان را پوشش می دهد.

سوداوی بیان کرد:  انگیزه راه اندازی بخش NICU زایمان سه قلوی خانم بارداری بود  که به علت نبودن چنین بخشی مجبور شدیم  یکی از نوزادان را به بیمارستان شهرضا و نوزاد دیگر را به بیمارستان خمینی شهر انتقال دهیم و نوزاد سوم در بیمارستان شهدای لنجان تحت مراقبت قرار گرفت، به دنبال این اتفاق طی مذاکره با خیران سلامت شهرستان و همت این بزرگواران اقدام به راه اندازی این بخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مراقبت های ویژه نوزادان در جنوب غرب اصفهان راه اندازی شد

بخش مراقبت های ویژه نوزادان در جنوب غرب اصفهان راه اندازی شد