مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-16سياسي

نشست بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان در شرکت ملی مس


شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان کرد.

- اخبار شرکت ها: به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، نخستین نشست هم اندیشی با موضوع راهبردهای بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان در شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه 19 مهرماه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان مجتمع های تولیدی سرچشمه، شهربابک و سونگون در حوزه دانش بنیان برگزار شد.

 در این جلسه مهدی شایسته، مشاور برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت مس، با تاکید بر اهمیت موضوع توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان گفت: از قرن 19 ادبیات اقتصاد دانایی محور در جهان شرکت گرفت از آن پس کشورهایی مانند ژاپن موضوع اقتصاد مبتنی بر فن آوری را به طور جد دنبال و پیاده کردند و اتفاقات شگرفی در اقتصاد آنان صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت توجه به مقوله علم و دانش، افزود: کلید واژه هایی مانند نهضت نرم افزاری، تولید علم و اهتمام به اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک گفتمان به مرور در ادبیات نخبگان علمی و دانشگاهی جای گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان در شرکت ملی مس

نشست بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان در شرکت ملی مس