مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-16اقتصادي

باند دوم محور ابوالحیات پس از 9 سال، به بهره برداری می رسد


مدیر شرکت ساخت و توسعه شرکت های حمل و نقل استان فارس گفت:باند دوم جاده ابوالحیات که احداث آن از 9 سال پیش آغاز شده بود، یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، باند دوم جاده ابوالحیات به دشت ارژن از سال 92 شروع به احداث شد و بنا بر این گذاشته شد که 4 سال پس از شروع به اتمام برسد.

اما در این میان مشکلاتی همچون ریزش کوه در آن منطقه و کمبود اعتبار مانع از به پایان رسیدن و بهره برداری این جاده بعد از گذشت 9 سال شد.

بنابراین جاده ابوالحیات همچنان در دست احداث مانده و زیر بار ترافیکی نرفته است.

  جاده ای که احداث آن 9 سال به طول انجامید مدیر شرکت ساخت و توسعه شرکت های حمل و نقل استان فارس در این زمینه به خبرنگار فارس گفت : تا یک ماه آینده پروژه احداث باند دوم جاده ابوالحیات به دشت ارژن که 9 سال پیش آغاز شده به پایان می رسد و بهره برداری خواهد شد.

  رضا غلامی علل تاخیر در احداث جاده را این گونه شرح داد : کمبود اعتبار و ریزش پیش بینی نشده کوه در ترانسفری 100 متری باعث شد برای رفع این مشکل و ادامه روند کار، گالری احداث شود و این امر پیشرفت و اتمام پروژه را طولانی کرد.

وی درباره پیشرفت فیزیکی جاده ابوالحیات افزود: در حال حاضر توپکای سطح جاده و ایمن سازی آن تمام نشده و نیازمند کنده کاری برای اتمام است که این موارد در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند دوم محور ابوالحیات پس از 9 سال، به بهره برداری می رسد

باند دوم محور ابوالحیات پس از 9 سال، به بهره برداری می رسد