مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-16سياسي

سرلشکر سلامی: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن نقش تعیین کننده دارند


معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین کننده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر اظهار کرد: آمریکا با شروع جنگ خواست به جهان ثابت کند که هیچ نظام و کشوری نمی تواند از دایره آن ها خارج شود، لذا دشمنی های خود را با انقلاب اسلامی برای تحت سیطره قرار دادن انقلاب آغاز کرد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: تسخیر سفارت آمریکا، واقعه طبس ازجمله شکست های آمریکا بود.

رجعت به ایران برای آمریکایی ها نقطه مرجعیت جهانی سیاست های آن ها است و ایران پایان مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا در منطقه است.

آمریکا مدام در تغییر راهبرد سیاست های خود در مورد ایران است و پس از انقلاب اسلامی و شکست در طبس، با همکاری رژیم بعث به کشور ما حمله کردند ، اما با هدایت داهیانه امام و حمایت مردم توانستیم در جنگ پیروز شویم و در شرایطی که همه کشورها در جنگ با تحلیل و فرسایش مواجه می شوند، انقلاب اسلامی دستاوردهای نظامی داشت و مجدداً باعث شدیم تا اعتبار قدرت آمریکا در جهان شکسته شود.

فرمانده کل سپاه بابیان اینکه قدرت انقلاب محدوده وسیعی از جهان را تحت تأثیر قرارداد و باعث کاهش قدرت امریکا در جهان شد، اظهار کرد: در دوران کلینتون با تئوری مهار دوگانه درصدد ایجاد محدودیت برای کشور ما برآمدند و پس ازآن تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن نقش تعیین کننده دارند

سرلشکر سلامی: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن نقش تعیین کننده دارند