مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-16اقتصادي

گرانی و مشکل مسکن محور کلیدی مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی


احزاب رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش هزینه های زندگی و گرانی مسکن در سرزمین های اشغالی در آستانه انتخابات کنست در حال دادن وعده ها و شعارهای اقتصادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، مشکلات اقتصادی گریبانگیر رژیم صهیونیستی این روزها محور عمده بحث و مبارزات انتخاباتی احزاب صهیونیست در آستانه انتخابات زودهنگام این رژیم شده که در اوایل نوامبر(اوایا آبان ماه) در سرزمین های اشغالی برگزار می شود.

بحث انتخاباتی احزاب صهیونیست، حول چهار موضوع اصلی اقتصادی می چرخد که شامل هزینه بالای زندگی، افزایش قیمت آپارتمان، مزایای تامین اجتماعی، بودجه اختصاص یافته به بخش آموزش و درآمدهای استخراج گاز است.

احزاب اپوزیسیون، سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را در سطوح اقتصادی و اجتماعی مسئول گرانی و تشدید بحران مسکن در سرزمین های اشغالی می دانند.

بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین، که حزب لیکود را رهبری می کند و خاخام اریه درعی، وزیر امور داخلی سابق که رهبری جنبش افراطی ارتدوکس شاس را بر عهده دارد، کمپین انتقادها از دولت به دلیل هزینه های بالای زندگی و افزایش قیمت ها را پیش می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی و مشکل مسکن محور کلیدی مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی

گرانی و مشکل مسکن محور کلیدی مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی