مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 19:472022-10-16سياسي

وزیر بهداشت: این انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده می شود


دشمن با توجه به پیشرفت های بسیاری زیادی که در طول این 43 سال و به ویژه در یک سال اخیر به صورت زیر ساختی ایجاد شده، با فتنه انگیزی سعی دارد مانع از این پیشرفت ها شود.

- وزیر بهداشت: این انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده می شود وزیر بهداشت: دشمن با توجه به پیشرفت های بسیاری زیادی که در طول این 43 سال و به ویژه در یک سال اخیر به صورت زیر ساختی ایجاد شده، با فتنه انگیزی سعی دارد مانع از این پیشرفت ها شود.

وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور با حضور در منزل شهید سلمان امیراحمدی، شهید مدافع امنیت که در حوادث اخیر به شهادت رسیده است، یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بهرام عین اللهی در دیدار با خانواده این شهید اظهار داشت: شهید امیراحمدی از نیروهای بسیار فعال و دلسوز کادر درمان در بیمارستان لبافی نژاد بود و خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت، ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید امیراحمدی عضو فعال بسیج بیمارستان لبافی نژاد بود، تصریح کرد: شهید امیراحمدی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، رسید و ما از روح بلند شهید می خواهیم که همه ما را شفاعت کند.

وزیر بهداشت علت تلاش دشمن برای ایجاد درگیری و اغتشاش در کشور را موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر جوانان و نخبگان مردم ایران عنوان و تاکید کرد: دشمن با توجه به پیشرفت های بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: این انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده می شود

وزیر بهداشت: این انقلاب به دست امام زمان (عج) سپرده می شود