مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-16سياسي

آیین نامه اجرایی اعطای اعتبار مالیاتی به شرکت های دانش بنیان در هیأت دولت تصویب شد


آیین نامه اجرایی اعطای اعتبار مالیاتی به شرکت های دانش بنیان با هدف حمایت از تعمیق فناوری در جلسه امروز هیأت دولت تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، هیئت وزیران به منظور حمایت از تعمیق فناوری و استفاده حداکثری از توان شرکت های دانش بنیان، آیین نامه اجرایی بند (ت) ماده (11) قانون رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری مندرج در قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران که فعالیت آنها در تأمین مالی فناوری و نوآوری و فعالیت های دانش بنیان به تأیید شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان رسیده باشد.

براساس آیین نامه اجرایی بند قانونی یاد شده، مواردی که به عنوان سرمایه گذاری شرکت های مندرج در این آیین نامه مورد تأیید نمی باشد، عبارتند از: هزینه کرد مرتبط با خرید زمین، ساختمان و یا احداث آن و هزینه های عمرانی عمومی از قبیل  تسطیح، دیوارکشی، محوطه سازی و راهسازی و خرید خودرو.

مصادیق سرمایه گذاری، فهرست اسامی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و فناور دارای مجوز از مراجع ذی ربط و فهرست صندوق ها و نهادهای سرمایه پذیر غیر مستقیم که مورد تأیید و واجد شرایط می باشند، تا پایان دی ماه هرسال، برای بهره برداری در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی اعطای اعتبار مالیاتی به شرکت های دانش بنیان در هیأت دولت تصویب شد

آیین نامه اجرایی اعطای اعتبار مالیاتی به شرکت های دانش بنیان در هیأت دولت تصویب شد