مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 21:222022-10-16سياسي

نشست هم اندیشی بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان


شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه شنبه 19 مهرماه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان مجتمع های تولیدی سرچشمه، شهربابک و سونگون در حوزه دانش بنیان برگزار شد.

 در این جلسه مهدی شایسته با تاکید بر اهمیت موضوع توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان گفت: از قرن 19 ادبیات اقتصاد دانایی محور در جهان شرکت گرفت از آن پس کشورهایی مانند ژاپن موضوع اقتصاد مبتنی بر فن آوری را به طور جد دنبال و پیاده کردند و اتفاقات شگرفی در اقتصاد آنان صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت توجه به مقوله علم و دانش، افزود: کلید واژه هایی مانند نهضت نرم افزاری، تولید علم و اهتمام به اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک گفتمان به مرور در ادبیات نخبگان علمی و دانشگاهی جای گرفت.

در همین راستا تعیین شعار سال با محوریت تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی معظم له مطرح شده که بنا داریم برنامه عملیاتی برای تحقق این مهم را در شرکت ملی صنایع مس به عنوان یک شرکت پیشران در کشور جاری سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان

نشست هم اندیشی بهره برداری از قابلیت های مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان