مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-16بين الملل

درخواست اهالی روستای سیل زده کوثرریز رفسنجان از «وزیر کشور» چیست؟


جمعی از اهالی روستای سیل زده کوثرریز معین رفسنجان که خانه هایشان در اثر سیل کاملا تخریب شده است، خواستار عمل مسؤولان به وعهد ه هایشان هستند و از وزیر کشور می خواهند با توجه به سردی هوا و قولی که داده شده که 6 ماهه خانه هایمان را می سازند، - خبرگزاری فارس_کرمان؛ زهرا بمی: روستای کوثرریز معین در حومه غربی رفسنجان واقع شده و در جریان سیل مردادماه تقریبا بیشترین آسیب را دید و خانه های مردم خراب شد؛ جهیزیه دختران کاملا از بین رفت و ویرانی بی شماری در روستا رقم خورد.

روز اول سیل مسؤولان یکی پس از دیگری به منطقه آمدند و با اهالی همدردی کردند و به آنان قول و وعده هایی دادند، وزیر کشور هم خود را به منطقه رساند و در جمع مردم، به آنان قول داد که خانه هایشان را می سازند، اکنون بیش از دو ماه می گذرد و مردم روستا همچنان بی سرپناه و منتظر عمل دولتی ها به وعده هایشان! نه از وام خبری هست نه از کمک بلاعوض شرکت مس  جمعی از اهالی که مقابل فرمانداری حضور یافته بودند و از وعده هایی که عملی نشده گلایه مند بودند.

خواستار رسیدگی به وضعیتی که دارند، شدند.

در بین سخنان اهالی متوجه شدیم که برخی در انبارهای متروکه روستا زندگی می کنند و برخی در خانه های استیجاری، عده ای هم در چادر ساکن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اهالی روستای سیل زده کوثرریز رفسنجان از «وزیر کشور» چیست؟

درخواست اهالی روستای سیل زده کوثرریز رفسنجان از «وزیر کشور» چیست؟