مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 00:322022-10-16سياسي

نان امام زمان(عج) را نمی خورم که حلیم مشدعباس را هم بزنم!


شهید حجت الاسلام مهدی شاه آبادی از روحانیون تأثیرگذار اول انقلاب، طی سال های 1352 تا 1357 در مجموع پنج بار دستگیر، یک سال و نیم را در زندان و پنج ماه را در تبعید گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شاه آبادی که سال 1309 در قم به دنیا آمده بود، از روحانیون برجسته و تأثیرگذار سال های اول انقلاب اسلامی بود که طی سال های 1352 تا 1357 در مجموع پنج بار دستگیر، یک سال و نیم را در زندان و پنج ماه را در تبعید گذراند.

او اول محرم سال 1348 برای تبلیغ 10 روزه به روستای کیلان در اطراف دماوند رفت.

علیرغم اخطاری که ساواک برای محتوای سخنرانی به او داده بود، روی منبر در دهه اول ماه محرم از فساد رژیم شاه، ترویج بی حجابی ها، وضعیت سینماها و مشروب فروشی ها، همچنین اسراف های پهلوی در جشن های شاهنشاهی سخن گفت.

در شب عاشورای حسینی که جمعیت زیادی برای عزاداری سید و سالار شهیدان جمع شده بودند، حاج آقا شاه آبادی را به ژاندارمری بردند.

رییس پاسگاه با صدای بلند همراه با لحن تحکم آمیزی گفت: ما چند بار به شما تذکر داده ایم که اول شخص مملکت را دعا کنید، ولی شما این کار را نکرده اید! حاج آقا با لحنی تند خطاب به رییس پاسگاه گفت: من نان امام زمان (عج) را نمی خورم که حلیم مشدی عباس را هم بزنم! او بالاخره از زندان و تبعید جان به در برد و پس از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان امام زمان(عج) را نمی خورم که حلیم مشدعباس را هم بزنم!

نان امام زمان(عج) را نمی خورم که حلیم مشدعباس را هم بزنم!