مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 02:322022-10-16سياسي

اعداد در ایران مهم نیستند!/جان و مال و قطعی اینترنت/کار دست بچه ها نیست


ضرورت در نظر گرفتن مکان هایی برای اعتراض، گزارشدستگاه های ذی ربط درباره خبرنگاران بازداشتی به مجلس، روایت های ضدو نقیض از شب ملتهب اوین، عبور از کسری بودجه با مالیات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز دوشنبه 25 مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که درگیری و آتش سوزی در زندان اوین و توضیحات قوه قضاییه در این خصوص، اقتصاد دیجیتال در مسیر نابودی، ضرورت تجدیدنظر در گشت ارشاد و عدم تحمل 3000 تروریست پشت مرز های ایران در سخنان سرلشکر باقری در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

  در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:   اعداد در ایران مهم نیستند! پیمان مولوی طی یادداشتی در شماره امروز ابتکار با عنوان اعداد در ایران مهم نیستند! نوشت: همین چند روز پیش بود که ریس شورای شهر در باب قیمت سطل های زباله شهری و خسارتی که بدان ها شد عددی را اعلام کرد، در همان لحظه به ذهنم رسد که ما در همان اصل اول اقتصاد درمانده ایم، آنچه جلوی چشم هست را می بینیم، اما از دیدن موارد بسیار مهمتر غافل.

سیاستگذار در ایران نسبت به اعداد حسی ندارد و این را می شود در نحوه ارایه آمار دید، مثلا همین رفتن در لیست سیاه FATF که موجب شده است نظام اقتصادی ایران هزینه های بسیاری را بپردازد، ولی شما آماری از این هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعداد در ایران مهم نیستند!/جان و مال و قطعی اینترنت/کار دست بچه ها نیست

اعداد در ایران مهم نیستند!/جان و مال و قطعی اینترنت/کار دست بچه ها نیست