مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-17سياسي

نشاندن لبخند بر چهره مردم مناطق محروم با فعالیت 150 پزشک جهادگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تب و تاب جهادگران ادامه دارد به طوری که هیچ نقطه محرومی از نگاه شان دور نمی ماند.

تلاش جهادگران به ویژه در روزهای کرونایی  مایه امیدواری مردم شده و همچنان نه تنها کم نشده بلکه با تلاش و همت بیشتر ادامه دارد.

سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به منطقه اروست چهاردانگه ساری است و این روزها جهادگران قرارگاه طلاب الکفیل وارد منطقه محروم چهاردانگه شدند تا بتوانند خدمتی درخور مردم شریف منطقه داشته باشند.

حجت الاسلام سیدامیر عبدالملکی مسوول قرارگاه جهادی طلاب الکفیل در این باره در گفت وگو با فارس، می گوید: این قرارگاه جهادی متشکل از نخبه های حوزوی و دانشگاهی با حدود 150 پزشک و دندان پزشک  به طور متوسط در طول ماه در دو یا سه استان کشور حضور می یابند.

خدمات گروه جهادی شامل خدمات مغز و اعصاب، دندان پزشکی.

چشم پزشکی، دندان پزشکی و سایر است که بیشتر باعنوان گروه جهادی دندان پزشکی شناخته شوه هستیم و طی امروز و فردا در منطقه محروم چهاردانگه حضور داریم.

این چهارمین اردوی گروه جهادی ما در استان مازندران طی مهر ماه است به طوری که اردوی جهادی در فریدونکنار، این حضور پربرکت و باتوجه به اینکه ایشان در آن سفر پیرامون محرومیت زدایی و تلاش بیشتر برای زدودن محرومیت تذکر داده بودند و امیدواریم این اقدام بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاندن لبخند بر چهره مردم مناطق محروم با فعالیت 150 پزشک جهادگر

نشاندن لبخند بر چهره مردم مناطق محروم با فعالیت 150 پزشک جهادگر