مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-17اقتصادي

توزیع بیش از 1100 سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند سمنان


مدیرکل زندان های استان سمنان از توزیع بیش از یک هزار و 100 سبد کالا در 6 ماه نخست امسال بین خانواده زندانیان نیازمند این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در زمینه اقدامات 6 ماه نخست سال انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های پس از خروج استان سمنان، اظهار کرد: تعداد کل زندانیانی که توسط خیران و مشارکت انجمن ها آزاد شده اند، بیش از 33 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه حمایت از زندانیان در این 6 ماه کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را به خانواده های نیازمند زندانیان ارائه کرده ایم، افزود: مجموعه انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های پس از خروج سازمان زندان ها این اقدامات را انجام می دهند.

مدیرکل زندان های استان سمنان از توزیع بیش از یک هزار و 100 سبد کالا به ارزش ریالی بیش از پنج میلیارد ریال در 6 ماه نخست امسال بین خانواده زندانیان نیازمند این استان خبر داد و عنوان کرد: در کنار توزیع سبد کالا، کمک های نقدی و غیر نقدی و توزیع پوشاک مناسب برای خانواده های نیازمند در این مدت در دستور مرکز مراقبت بوده است.

کهربایی با بیان اینکه با اعطای مستمری به خانواده مددجویان نیازمند در جهت رفع مشکلات آن ها بر خواهیم آمد، تصریح کرد: در 6 ماه نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1100 سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند سمنان

توزیع بیش از 1100 سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند سمنان