مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-17سياسي

حل مشکل پرداخت وام 100 میلیونی کارآفرینی به نابینایان


نماینده یزد در مجلس در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نابینایان استان یزد، گفت: با همکاری مسؤولان در استان، مشکل وام 100 میلیونی کارآفرینی و مکان فروش محصولات نابینایان حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد صالح جوکار در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای روشن دلان استان اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده با مسئولان دستگاه های مختلف مشکل پرداخت وام 100میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی ثابت جهت تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان حل شد.

وی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان، افزود: تلاش و همت نابینایان جهت یادگیری هنرهای مختلف بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این عزیزان تولید می شود، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل شده که نشان از زحمات آنها و مربیانشان است.

جوکار  ایجاد نمایشگاه ویژه فروش آثار نابینایان در استان را مهم دانست و تصریح کرد: این که اثری توسط نابینایان تولید شود و امکان فروش نداشته باشد خیلی اثرگذار نیست بلکه باید بازاریابی به بهترین شکل صورت پذیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه ای و بهزیستی در استان امیدواریم بتوانیم بستری را برای فعالیت نابینایان انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل پرداخت وام 100 میلیونی کارآفرینی به نابینایان

حل مشکل پرداخت وام 100 میلیونی کارآفرینی به نابینایان