مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-17اجتماعي

وجود بیش از چهار هزار آموزگار ابتدایی در استان ایلام


مدیر کل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به وجود بیش از چهار هزار آموزگار ابتدایی استان گفت: در مجموع 50 هزار دانش آموز ابتدایی در مدارس استان تحصیل می کنند.

- درویشی مدیر کل آموزش و پرورش ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تمامی هزینه های تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل که شناسایی شوند توسط این اداره کل تامین خواهد شد.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار آموزگار ابتدایی استان یادآور شد: در مجموع 50 هزار دانش آموز ابتدایی در مدارس استان تحصیل می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: طرح توانمند سازی قرآنی آموزگاران ابتدایی در استان ایلام در حال اجرا است که ویژه آموزش معلمان دوره ابتدایی دوره اول و دوم بوده که برای نخستین بار در سطح کشور با عنوان اتقان، معلمان ابتدایی آموزش قرانی را کسب و به دانش اموزان منتقل خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه محدودیتی برای شرکت در این طرح از سوی آموزگاران وجود ندارد، افزود: این طرح تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان این استان این اداره کل با ایجاد مدارس با جمعیت کم درصدد افزایش نرخ پوشش تحصیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از چهار هزار آموزگار ابتدایی در استان ایلام

وجود بیش از چهار هزار آموزگار ابتدایی در استان ایلام