مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-17سياسي

نخستین خانه امن زنان در استان سمنان افتتاح شد


نخستین خانه امن شبانه روزی در استان سمنان با حضور سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نخستین به منظور پیشبرد و تحقق اهداف داشته است و این امر با دقت و نظارت بیش از پیش باید اجرایی شود و امروز شاهد افتتاح نخستین خانه امن استان سمنان با مشارکت بخش غیردولتی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان استفاده از ظرفیت های بخش دولتی و غیردولتی را تکمیل کننده و مکمل هم دانست و ادامه داد: هر کجا ما شاهد برنامه ریزی دقیق و همکاری این دو بخش بوده ایم، نتیجه آن چیزی جزء کاهش آسیب و تحقق اهداف نبوده است.

منطقی دستگاه های مرتبط و همکار در کاهش آسیب های اجتماعی را یک زنجیر به هم پیوسته دانست و پیش نیاز تحقق اهداف در این موضوع را اجرای دقیق وظایف محوله بیان کرد.

وی ادامه داد: حسن انجام کار یک دستگاه تکمیل کننده و لازمه فعالیت دیگری است و باید به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از موازی کاری و اقدامات بدون هماهنگی پرهیز کرد و همه دستگاه های مرتبط وارد صحنه شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان تنها راه پذیرش در خانه امن را از طریق مرکز مداخله در بحران های اجتماعی بیان کرد که افراد آسیب دیده از طریق خود معرف یا اورژانس اجتماعی به این مرکز معرفی می شوند و مراحل پذیرش انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خانه امن زنان در استان سمنان افتتاح شد

نخستین خانه امن زنان در استان سمنان افتتاح شد