مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-17اقتصادي

برنامه جدید حوزه اقتصادی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد/ طرح های ترکیبی اجرا می شود


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح های ترکیبی تلفیقی از بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در بازدید از طرح های اقتصادی استان گفت: از یک طرح ترکیبی، تلفیقی از گردشگری، کشاورزی و دامپروری بازدید که در هر سه حوزه اتفاقات و تحولات قابل قبولی انجام گرفته و قرار شد در یک مجموعه 30 هکتاری طرح گردشگری ممتازی احداث شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه دامپروری پرورش نژاد رومانوف در دستور کار است و در حوزه کشاورزی 25 هکتار نهال کاری انجام شده است.

وی ادامه داد: از این قبیل کارها در برنامه های استان تدارک دیدیم و شرایط توسعه اقتصادی در آینده بسیار مناسب و قابل قبول است.

همچنین سید علی معتمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برقراری امنیت و اقتدار غذایی و تامین کالاهای اساسی مردم، جهاد کشاورزی برنامه دارد که در کوتاه مدت حداکثر تولید را داشه باشیم.

وی بیان کرد: سیاستی که در حوزه تولید گوشت قرمز داریم این است که علاوه بر دام های داشتی که در طبیعت پرورش می یابند دامپروری ها به سمتی بروند که در کوتاه ترین زمان حداکثر تولید را داشته باشیم که در این زمینه دو سیاست علمی دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید حوزه اقتصادی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد/ طرح های ترکیبی اجرا می شود

برنامه جدید حوزه اقتصادی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد/ طرح های ترکیبی اجرا می شود