مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-17اقتصادي

معرفی اسب ترکمن خراسان شمالی و بررسی ویژگی های آن


اسب ترکمن یکی از نژادهای اصیل این حیوان می باشد که حیوانات پر سرعت با جسته ای بزرگ بوده است و در بازار خرید و فروش گسترده ای روی آن انجام می شود.

- اگر در صدد سوارکاری مطمئن و بی عیب و نقصی می باشید و می خواهید نمونه های سرحالی از اسب ترکمن را داشته باشید، می توانید نوع مربوط به خراسان شمالی را در نظر گرفته و از آن رضایت کافی را داشته باشید.

اسب ترکمن خراسان شمالی از قامتی کشیده برخوردار بوده و دارای یالهای بلندی می باشد و به نوعی ژنتیک خاصی را به ارث برده و طرفداران بسیاری را برای خود به همراه آورده است.

اسب ترکمن خراسان شمالی از پوست ظریفی برخوردار بوده و دارای موهای لطیفی می باشد که این یالها بسیار درخشان بوده و در واقع موجب شده تا به یکی از بهترین نژادهای اسب شناخته شود.

مجموعه ما بهترین نمونه هایکوران سختی را دارا هستند.

البته ناگفته نماند این اسبها با قامتی کشیده این امکان را دارند که از جثه قوی نیز بهره مند بوده و در برابر تمام شرایط نامساعد محیطی نیز مقاوم باشند و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشند.

نمونه دیگری از اسب ترکمن بحنورد در این مرکز عرضه می شود که دارای سرهای استخوانی و همچنین صورتی کشیده بوده که از شکل منحصر به فردی برخوردار می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اسب ترکمن خراسان شمالی و بررسی ویژگی های آن

معرفی اسب ترکمن خراسان شمالی و بررسی ویژگی های آن